نکات مربوط به سیستم های تهویه مطبوع نکات مربوط به سیستم های تهویه مطبوع .

نکات مربوط به سیستم های تهویه مطبوع

تنوع ظرفیت چیلر آبی

تنوع ظرفیت چیلر آبی یا چیلر تراکمی آب خنک از پوئن های مثبت بازار فروش آن است. این قابلیت به شما امکان می دهد، تا برای سرمایش فضای داخلی مجتمع از انواع چیلر ها استفاده کنید. آنان قدرت کافی برای زدودن گرمای تابستان و خنک کاری محیط را دارند.
با بهره وری از آن ها، فضایی ایمن و پاک برای پذیرایی از افراد و تجهیزات آماده کنید. ظرفیت چیلر ها متفاوت است. هر یک برای سازه خاصی مناسب می باشد. متناسب با متراژ محیط ساختمان خود، خرید خود را ثبت کنید.
در ادامه درباره ظرفیت های پر فروش این محصول صحبت می کنیم، با ما همراه شوید.

پر فروش ترین ظرفیت های چیلر در بازار

مقاله تنوع ظرفیت چیلر آب خنک، اطلاعات مفیدی درباره حجم سرمایشی این دستگاه توضیح می دهد. به دلیل تغییرات مداوم در بازار و نیاز های مختلف مشتریان، اطلاعات مربوط به پر فروش ‌ترین ظرفیت چیلر ها در بازار، به سرعت تغییر کند.
این عامل تحت تاثیر عواملی نظیر؛ تکنولوژی جدید، بهره ‌وری انرژی، نوع کاربری (صنعتی، تجاری، مسکونی) و نیاز های خاص هر مشتری قرار می گیرد. بهترین راه برای پیدا کردن پرفروش ‌ترین ظرفیت چیلر در بازار، مشاوره با تولیدکنندگان برجسته محصول، مشاهده آمار فروش شرکت ‌های معتبر و مطالعه نظرات و تجربیات مشتریان می ‌باشد.
تنوع ظرفیت چیلر آبی به نفع مشتریان است. نمی توان عدد خاصی برای ظرفیت این دستگاه مشخص کرد چرا که متراژ و مساحت ساختمان ها یکسان نیست. با مشاوره با کارشناسان صنعت تهویه مطبوع و مشخص کردن نیاز های خود، نسبت به خرید سیستم چیلر آبی اقدام نمایید.

ظرفیت چیلر آبی

ظرفیت چیلر آبی باید چقدر باشد؟

انتخاب ظرفیت مناسب برای چیلر تراکمی آبی سخت نیست. در طول این فرآیند به عوامل مثل؛ اندازه و نوع کاربری ساختمان توجه کنید، تا دستگاه از پس فعالیت در ساختمان شما بر آید. تعداد افراد و تجهیزات، آب و هوا، کیفیت ساختمان و... از دیگر فاکتور هایی هستند، که بر ظرفیت دستگاه تاثیر می گذارد.
تنوع ظرفیت چیلر آبی، یک مولفه دوست داشتنی در این بازار است. برای تعیین ظرفیت مناسب این سیستم از متغیر هایی مانند؛ متراژ فضا، نوع و تعداد دستگاه ‌های الکترونیکی، تعداد افراد حاضر در فضا، جهت ساختمان، شیب سقف، جنس دیوارها، نوع نورپردازی و سایر عوامل مشابه استفاده می‌ شود. برای محاسبه ظرفیت دستگاه، معادله زیر مفید خواهد بود؛
ظرفیت (کیلووات) = متراژ فضا (متر مربع) × 150_100 وات

عوامل موثر بر ظرفیت چیلر آبی

تنوع ظرفیت چیلر آبی یک تصمیم هوشمندانه برای افزایش میزان فروش این محصول است. ظرفیت مناسب این دستگاه باعث بهبود تهویه هوا و سرمایش مطلوب ساختمان می شود. عوامل مختلفی بر ظرفیت آن تأثیر دارد. از جمله آن ها عبارتند از؛

  • متراژ فضا: اندازه فضا، بسیار مهم است. متراژ بزرگ تر نیاز به چیلر آبی با ظرفیت بیشتر دارد.
  •  نوع فعالیت در فضا: نوع فعالیتی که در فضا انجام می‌‌شود، نیز بر ظرفیت چیلر موثر است. برای مثال، فضای پر از تجهیزات الکترونیکی نیاز به چیلر با ظرفیت سرمایشی بالاتر می باشد.
  •  شرایط آب و هوایی: شرایط آب و هوایی محل نصب دستگاه را نیز فراموش نکنید. دمای هوا، رطوبت و فشار جو از جمله عواملی هستند، که عملکرد چیلر را تحت تاثیر قرار می دهند.
  •  عایق‌ های ساختمان: کیفیت عایق‌ های ساختمان را در انتخاب این ماشین الکترونیکی از یاد نبرید. عایق‌ های ضعیف باعث افزایش بار سرمایشی و افزایش نیاز به چیلر با ظرفیت بیشتر می‌ شوند.
  • تعداد و اندازه پنجره‌ ها و در ها: حتما پیش از خرید چیلر، مقاله تنوع ظرفیت آن را  مطالعه کنید. تعداد و اندازه پنجره ‌ها و در ها تعیین کننده قدرت و عمر مفید این ماشین است. نور خورشید و گرما وارد شده از پنجره ‌ها و در ها باعث افزایش درجه سرمایش دستگاه می شود.
  •  و...

سخن پایانی درباره ظرفیت چیلر آب خنک

تنوع ظرفیت چیلر آبی، یک موقعیت مطلوب برای خرید این دستگاه است. این فاکتور تصمیم شما را محدود نمی کند، بلکه انتخاب های بسیاری پیش روی شما قرار می دهد.
فروشگاه دما تجهیز جزء ده آنلاین شاپ برتر اجناس الکتریکی و الکترونیکی است. جهت خرید چیلر در ساعات کاری اقدام کنید، تا از خدماتی مثل؛ مشاوره بی بهره نمانید.

 


برچسب: چیلر آبی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 3
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۳۱:۱۴ توسط:negari موضوع: نظرات (0)